2010. február 27.

Book

Cuccaink nagy része hajón fog érkezni és még kb. két hónap amíg ideér. A repülőútra vitt újságomat már a gyerek is rongyosra olvasta, úgy tűnt ideje lenne beszerezni valami olvasnivalót, jobb híján angolul. Nem messze van egy nemes egyszerűséggel "BOOK" feliratú könyvesbolt. Mivel itt kevés dolgot írnak ki angolul a boltokra, úgy gondoltam itt jó eséllyel indulok a könyvvadászatban. Hát tévedtem, az égvilágon semmijük nem volt angolul a bolt feliratán kívül. Ezek után megdőlni látszik az a romantikus elméletem is, mi szerint a mellette lévő "Vágy Hair design" tulajdonosa magyar lehet.

Igazából nem nagyon csodálkozom azon, hogy nem gondolnak arra a maroknyi olvasni vágyó külföldire aki a környéken lakik. Kevéssel szoktam találkozni. Olyannyira, hogy általában köszönünk egymásnak. Nem is meglepő, hogy a szőke, hatalmas kék szemű egyévesemnek igen nagy a népszerűsége. Szinte kivétel nélkül mindenki megnézi. Résen is kell lennem, a boltban pl. amíg elfordulok hogy levegyek a polcról valamit, már három japán kisnyugdíjas hajol befele a babakocsin hogy megcsodálja. Szerintem a neve helyett előbb fog hallgatni arra hogy "kawaii" (aranyos, helyes), annyiszor mondják neki.


A rejtélyes Vágy Hair design szórólapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése