2010. október 19.

Na jó ...

... egyetértek, legyen a haláru friss, de azért az milyen már hogy a szerencsétlen befóliázott halacskák és rákocskák még mozognak kicsit a műanyag tálcán a boltban...

És igen, én is megeszem a napi husi adagomat és nem áltatom magam azzal, hogy a szegény kiscsirkék boldogan mentek a halálba csak azért hogy engem jóllakassanak, de még élve lefóliázni a halakat szerintem akkor is nagyon gáz. Apa-san próbált nyugtatgatni a bolt közepén ahol kikeltem magamból, hogy a látszat csal, a halacskák már nem élnek és ezek már csak az idegek rángása. Mindenesetre ha beszélnék japánul biztosan megkérdeztem volna a fóliázó fiúktól (akik egyébként az üvegen keresztül nézték mosolyogva, hogy az ’amerikai’ spiné érzékeny gyomra nem tudja megemészteni a látottakat), hogy nem érzik-e aránytalannak a brutális bánásmódot a vevői elégedettséghez képest. Én inkább elhiszem hogy friss az áru, csak ne mozogjon már a cucc a fólia alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése