2011. február 24.

A szerkesztő válaszol 2.

Most a Miso levesről*

A kommentek között diszkréten megbújva található egy kérdés az egyik blogot olvasó kedves személytől (t.i.: az 'Aki a virágot szereti...' analógiájára kigondoltam, hogy aki a blogomat olvassa rossz ember nem lehet). A kérdés kulináris  jellegű, és konkrétan arra vonatkozik, hogy most hogy a sushi már kipipálva, jó lenne tudni hogyan is készül ez a Miso leveses történet. Gondoltam hátha közérdekű, úgyhogy ide biggyesztettem mit sikerült megtudnom a témában Akiko-santól, aki saját bevallása szerint minden nap főz Miso levest, úgyhogy megbízható forrásnak számít.

*Ha már így belejöttem, alkalmasint lehet hogy megosztok majd még pár japán kaja receptet, kezdve mondjuk a reggelinek kitűnő, és egyszerűségében nagyszerű onigirivel.



2 megjegyzés:

  1. Ezer hála és köszönet a nagyszerű, gyors és alapos nyomozómunkáért. Pont ilyen eredményre vágytam! :-) Mivel én nem Magyarországon élek, minden baromságot be tudok szerezni a helyi ázsiai boltban és most már tudom is, hogy miket akarok!
    Egy újdonsülten hűséges olvasó

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen!
    Tegnap késő este egyébként landolt egy e-mail a postaládámban Akiko-tól egy kis kiegészítéssel még a Miso krémhez (ezt is beleírtam most utólag), mert úgy érezte így teljes a dolog. A kaja az egyik kedvenc beszédtémája a japánoknak, úgyhogy ilyen kérdésekben nagyon lelkesek. Szóval ha másra is kíváncsi vagy csak szólj, akár privátban is, és mozgósítom japánjainkat :)

    VálaszTörlés